Back on track

Sådärja, första dagen avklarad med skola, stallet och träning. NU börjar det likna något.
Gick ju somsagt till stallet, eller okej, jag fick skjuts av snälla pappa.. Men det spöregnade faktiskt !
Kom dit och pratade lite med Jennifer, hon och Helena har fått plats i specen dom med, Grattis till er!
Tänkte ju kolla på min gamla, älskade grupp men nej, så blev det verkligen inte. De skulle rida ut för vi håller på att renovera ridhuset och idag var det något som skulle fixas. Suck. Men jag hittade Anna och satte mej själv i arbete, fodrade och fyllde kärran haha, jaja bättre än inget ! Och Anna blev ju glad för hon hade såklart massa andra saker att göra ;)
Satt även och flummade lite med Lisa, Sara och Ebba. 
Vid sextiden kom pappa och hämtade och jag åkte till Sollentunavallen och tränade med mitt underbara lag. 1 h och 45 min, 45 min stegträning och 1 h vanlig fotboll , gick jättebra så är nöjd ! Kom hem vid halv-niotiden och åt middag, sen har kört lite styrketräning och duschat osv.
Och nu, nu ligger jag här igen. I min underbart sköna säng. Försöker ladda lite inför imorrn. 

Sov så gott och dröm fina drömmar

älskade underbara, det gör fortfarnde ont.

 
   Louise ♥

Kommentarer
Postat av: Hanna

mysig bild :)

2011-08-23 @ 20:09:30
URL: http://dailyhorses.blogg.se/
Postat av: Anonym

Stegträning !?

2011-08-24 @ 23:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0