Det här är slutet på något underbart men början på något nytt

Vet inte riktigt hur jag ska börja men,

 Hej på er kära bloggläsare!

Jag har haft ett jättebra lov med massa kul , hoppas ni också har det !

Som rubriken lyder så är det sommarlovets näst sista dag och på måndag börjar skolan. Vi har ju knappt bloggat något  under sommaren men nu kör vi igen. Jag känner mig taggad och nu ska det bloggas som bara den , härligt va?! :) Jag & Joanna har en massa bra idéer , ny header och design påväg också !
GLÖM INTE ATT FÖLJA OSS MED BLOGLOVIN !

Men det roligaste som hänt under sommaren är nog att jag har äntligen fått en plats i specen, alltså tävlingsgruppen som Joanna rider i, och kommer då att träna på tisdagar istället för måndagar! :D 
Så himla glad!

Så vad gör vi? Nu kör vi !


bild på min stjärna !

Louise ♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Lycka till ! <3

2011-08-22 @ 18:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0