Dressyrträning

Godkväll,
hoppas ni haft en bra dag?! Det har jag ! :)
Ganska lugn dag i skolan, skönt !
Hem och fixa lite och sen mötte jag upp Joanna och vi cyklade till stallet. Hästarna är ju så fruktansvärt långhåriga nu och som Joanna skrev igår så ska vi rycka och frisera dom. Vi som rider i specialgrupperna har ansvaret för hästen man rider i specen. Som tur är så är Maverick, till skillnad från Major, jättesnäll att rycka + att han har lagom tjock man ! Ryckte nästan hela manen, ska finslipa lite bara och Jojjo klippte Major.
 <-- en skitig och långhårig Maverick.
 <--
tyvär hann jag inte ta en "efter"bild men blev rätt mycket man när jag var klar ;)

Sen var det dags för ridning, jag fick Bambi och Jojjo Bubi. 2 fuxar , Bambi är ljus och Bubi mörk. Bambi är liten och Bubi är stor, precis som jag och Jojjo haha ;)
Vi red dressyr och jobabde med att få hästarna loss i sidorna, det var roligt och Bambi som brukar vara sprallig var idag riktigt lugn och fin. Men lätt var det inte, man måste verkligen rida i varje steg, det är bra ! Känner också att det går framåt med ridningen, det är kul då! 
 
Rebecka fotade lite sjukt mycket så imorrn får ni se alla bilder.
Bjuder på en ful bild på oss från idag. Undrar vad vi tittar på haha?


Nu ska borsta tänderna och börja gå och lägga mej, eller nåt.
Hörs imorrn!

  Louise♥



Kommentarer
Postat av: Rebecka

Haha men erkänn att det är bättre att ha för många istället för lite bilder !

Dessutom är jag så dålig på att fota så jag tog extra många så någon måste ju ha blivit bra ! :D <3

Btw, TACK för kuben ! (Den är löst !)

2011-08-24 @ 23:04:21
Postat av: Lollo

sv: Såklart ! jättebra , tack så mycket ! :D

haha vad braa :) <3

2011-08-25 @ 12:04:16
URL: http://hoppfocus.blogg.se/
Postat av: Matilda

Får lägga upp en "efter"-bild på Maverick! Vem vet, han kanske blev en flintis? ;) :D

2011-08-26 @ 11:38:15
Postat av: Lollo

HAHA ja det ska jag göra ;)

2011-08-26 @ 14:36:24
URL: http://hoppfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0