Lite arg sådär

Dåligt med bloggander under helgen , jag vet. Men jag ahr haft fullt upp och Joanna är på landet.
Jaja, matchen igår gick sjukt bra, vi förlorade visserligen med 5-2 men det var som sagt 94or och 95or jag spelade med + att Hammarby hade några 92or med. Sjukt va, jag som är 14 spelade mot 18åringar . HAHA knas men är nöjd med min insats och Damjuniorerna och deras tränare var jätteinponerade över oss och var jätteglada för hjälpen!

Idag har jag också spelat match, en division 3 match med mitt lag. Inte så jättenöjd med min insats men vi vann iaf med 2-1. Jag är dessutom på urdåligt humör för vår domare var kass, asså verkligen värdelös. Man ska inte skylla på domaren men usch, han gjorde inte matchen bättre. Men största anledningen till avrför jag är så arg är för att motståndarlaget hade en tjej som spelade så himla fult, hon lixom klämde fast en med benen och sen tryckte i ryggen,FLERA GÅNGER, och jag fick ingen frispark. 
 Jag är nästan aldrig arg men idag avr jag så arg så att jag skakade. Suck. Jaja nu ska jag ta en dusch och pallra mig upp till Mattis, ska sova där inatt.

HA EN FIN KVÄLL SÅ HÖRS VI IMORRN!
- Louise

måste ju bara än en gång lägga upp den här fina bilden på min stjärna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0