Lyckad dag

Det va en lyckad lektion igår. Jag och Major skulle först köra lite dressyr, men det blev ändrat till hoppning! :D

Ja, Major var jätteduktig. Det märks hur mycket roligare han tycker det är med hoppning. Han är så mycket mer taggad och då blir man ju skällv mer sugen på det. ´Dock så har han dålig kondis efter betet så han blev tidigt trött och i slutet var han inte alls lika mycket på tårna som han brukar.

Men vi hoppade iallafall gymnastikträning med lite volter med låga upphöjda bommar och studs.

Uppvärmningen var typ 5-8 travbommar och två små galoppvolter med en upphöjd bom. Sen körde vi med 3 studs, ett galoppsprång och ett hinder på ca. 80 cm.
Jag hade problem med att jag inte rätade upp mej tillräkligt till hindret, dessutom tittade jag ner HELA tiden! Usch.
Men men, ha det bra!

/Joanna



Bjuder på en liten bild på Britta och Lollo ;)


Kommentarer
Postat av: Denise

Där har vi ju vårat snobbpar!! :D Lollo och Brittis ;) jag vet att du älskar mig lollo :D

2011-09-03 @ 22:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0