Mot stallet

Hejhej bloggen,
sitter i sängen med datorn och gör ingenting. Vädret är kasst. Lagom kul sådär.
Idag började skolan, vi gick visserligen bara nio till ett men ändå. Vårat schema är helt okej, inte jättejätelånga dagar men heller ingen sovmorgon. What ever, det är ju som det är.

Ikväll är det fotbollsträning som gäller, 1 timme och 45 minuter, stegträning och fotboll står på schemat. Är i hyfsad form just nu men den fixar vi till nu i veckan, inga problem (;
Innan träningen ska jag till stallet och kolla på nya förb. specen, min gamla grupp ! Kolla vilka som är nya och vilka som rider kvar och såå.
Men nu ska jag packa ihop mina fotbollsgrejer och förflytta mej från sängen till stallet. Det kommer ta en stund.

Kastar in en random bild på Joanna och Tarzan .HEHE.


  Louise♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0