2011

Tänkte bjuda på lite bilder från året som gått, varsågoda! :)


Joanna startade sin och Majors första lokala hopptävling,
kickade ass och kom 2a !




Jag & Naron skojhopptävlade på lektionen med förberedande, resultatet var blandat.




Jag red min sista termin med förberedande ponnyspecialen.



Joanna lånade med sig Junior till henens land ett par veckor på sommarlovet.




Jag började i Specen och fick till min stora förvåning Maverick.




Joanna fortsatte med Major och blev placerade i båda klasserna i en klubbtävling.
Jag fortsatte att ha ont i nacken och hoppade en clear round med Brittan.



I october var det dags för Lokal igen och Joanna gick in och ägde banan, och vann ! :D
Andra klassen petade de ett men red otroligt bra.
Jag var världens stoltaste kompis/slav/hästskötare/coach/flashållare osv.




Vi åkte till Sundby Gård och kom hem med 2 clearroundrosetter,
gick tyvär inte lika bra som innan men det var en grym dag trots regn och sånt kul.




Öppet Hus i stallet och uppträdde med specialen. Spola fram till 08.00 för att se oss.
Vi sjorde succé och barnen älskade oss C:
Jag är den gröna dvärgen och Joanna är prinsen hihi.



Jag & Maverick vann första dressyrtävlingen och gav oss ledning i cupen.



Vi hängde i Globen.



Våran ungdomssektion som både jag & Joanna är med i gjorde världens bästa julshow som innehöll  luciatåg, julspel, agility och Seanbanandans!

Det var några av alla höjdpunkter 2011!
Nu satsar vi på ett grymt 2012!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0