Louise SVARar PÅ FRÅGESTUNDEN

Hur länge har ni ridit?
Jag har ridit i ca. 7 år & Joanna i ca.8.
Har ni egna hästar?
Nej det har vi inte, vi rider på ridskola båda två :)
Hoppning vs dressyr
Sadel vs barbacka
Ponny vs Häst
Nellie Berntsson vs dressyrmupparna
Kingsland vs Schockemöhle

Fullblog vs Kallblod
Swarowski vs Clinkers

 

Hur många år är ni?

Vi är 14 båda två.
Vilken klass går ni i?
8an.

Vart bor ni?
I Sollentuna strax utanför stockholm.
Hur högt har ni hoppat? Bana och enstaka.
Enstaka: ca 1 meter.
Bana: Oj vet inte riktigt, 80 kanske.

Hoppning eller dressyr?

Har blivit en dressyrtant men inget slår känslan när mn hoppar, så hoppning! :)

Har ni haft medryttarhästar?

Joanna har haft ett par stycken, inte jag.

 

Vad heter de hästar ni rider?

Vi rider många olika men densom jag rider mest är Maverick och den som Joanna rider mest heter Major.

 

Lite konstig kanske, men vad gör du nu??

Just nu ligger jag i soffan, bloggaroch kollar på Grey's Anatomy.

 

Vilka är era favoritponnyer i blogvärlden? b,c och d

Förstår inte rikktigt frågan men en riktigt fin ponny är Nellie Berntssons ponny Bellman. Inte min sorts ponny men han är riktigt fin, det är han! Fast Ingrids ponny Claudia slår ju allt, galet fin!

 


Hoppas ni blev nöjda med svaren !

Ska försöka blogga lite mer nu, dåligt på de fronten..


Kommentarer
Postat av: anonym

KAn ni inte blogga lite oftare för att jag gillar era blogg!!!

2011-12-26 @ 17:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0