Nytt år snart :)

Höll du några av dina nyårslöften? Jag tror jag inte hade några, kanske sluta vara så kräsen och det har jag knappast lyckats med ;)

Dog någon som stod dig nära? Nej, jag tror inte det ...

Vilka länder besökte du? Monaco x2, London,

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas? Typ hela sommaren :D

Vad var din största framgång 2011? Vunnit första lokala i hoppning och kommit iväg till Sundby;D

Största misstaget?Har gjort många men inget jag kommer ihåg :)

Bästa köpet? Vet inte

Vad spenderade du mest pengar på? Kläder, ridgrejor

Gjorde någonting dig riktigt glad? Lollo och att vunnit tävlingen

Hur tillbringar du nyår? Med en kär humer och kompisar från andra sidan av stan :)

Något du önskade dig men inte fick? Major <3 :´(

Vad gjorde du på din födelsedag 2011? Det kommer jag knappt ihåg! Nee, jag vet bara att jag fick paket  ;)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Jupp, det finns det väll alltid??

Hur skulle du beskriva din stil år 2011? Lite marinstil tror jag :)

Vem saknade du? Morfar, Ida och min Saga <3

Nyårslöften: Ett hemligt

adfig
Gud vad jag saknar att få sitta på dej igen ...
I år var det allra sista gången



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0