1 h 45 min hopp och dressyrträning på älsklingen <3

Såhär såg mitt och Majors schema ut idag på eftermiddagen:

14.40- Jag kom till stallet
15.15- Jag ska hoppa Bambi barbacka
15.20- Jag tar Major istället
15.30- Lektion Major Barbacka i hoppning upp till ca. 75 cm
16.15- Vila för Major, Jag fotar Lollo och underhåller Jennifer
17.15- Dressyrlektion
18.30- Friserar Major

Hoppningen gick Jättebra!!! Han var jättefin och jag är jättenöjd eftersom att gårdagens lektion INTE var så bra. Nu fick jag suget tebax att hoppa major ;)

I dressyren red jag med snodd/halsförlängare. Jag orkade inte tänka på hästen utan tänkte mest på mej och min sits.Det gick jättebra och han var jättefin! :D

Sist friserade jag Majors hovskägg. Han såg jätteraggig ut så jag satte igång med det. Dock så blev det inte såå bra p.g.a trött frisör och usel sax...
Men det blev ganska bra ändå ;)



Såhär blev det. Varför jag inte klipper ner helt är för att han ser så kraftig ut då. Andra bilden är "allt" hår som jag klippte av.

Nu sticker jag till mitt landställe, Rätö. Kmr skriva om det nu i helgen så håll koll på bloggen ;) <3

Joannas





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0