SNEL HEST

Go'kväll :)

Hoppas ni haft en bra dag? Min har var varit super :)
Gick fick skjuts till stallet av pappa, ja jag bor nära men det var ju supervarmt och jag hade min tunga sportbag med mig. Aja, som jag trodde jobbade ju Karro så jag hjälpte henne lite och snackade om allt möjligt. Sprang även med Moa för att Anna skulle se om var halt, det var hon inte :)  
följde också med Jeanette ut med hennes nybörjargrupp i skogen.
Sen var det ju min tur att rida :D Hade Naron, världens bästa !
Vi hade markarbete/hopp så vi red en bana med upphöjda bommar. Naron var jätteduktig och gjorde allt jag bad om trots att han var jättetrött och svettig efter att ha gått lektionen innan. Red med sporrar idag, ska börja med det nu när vi hoppar, har använd det då & då och vid nån tävling på honom innan men ska börja rida med dom på lektionerna också, STOR SKILLNAD. Får en helt annan bjudning, vilket ju inte är så konstigt ;)
Det som var kul idag också var att Anna berömde oss jättemycket och är stolt över hur vi har utvecklats, och det borde hon va, alla red bra idag !
Efter lektionen skrittade vi ut på och ställde oss brevid hagarna så Louises mamma kunde ta en bild på oss , vår fina grupp ! <3

 
svårt att få en bra bild i ljuset men  ändå, jag är andra från höger. skrutti valde att höja huvudet. osmickrande.
SOV GOTT SÅ HÖRS IMORRN !
Louises



Kommentarer
Postat av: Mikaela

Tack så mycket :)



Ha en fin dag!

2011-06-07 @ 08:59:29
URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0