Tänk om alla måndagar kunde vara såhär

Chacha bloggen !

Nej men hej på er :)
Dagen har börjat bra, gjort typ ingenting, bara tvättat min gamla cykel ( som vi ska sälja ) och fixat naglarna ute i solen. Har precis ätit lunch och tror att jag ska packa väskan med fotbollskläder och sen gå til stallet, eftersom det är måndag så har jag ju träningn direkt efter ridningen och då finns det ingen tid att gå hem och byta om .

Hoppas bara att någon rolig människa är där, Cicci jobbar ju inte för hon är på tävling på Rådmansö. 1,10 med Newton ! Hoppas det går bra :) Men Jeanette kanske jobbar, o Karro såklart.

Ikväll är det hoppning med Naron som står på schemat. Ska bli riktigt kul, bara Naron är på humör idag. Han har varit lite slapp dom senaste gångerna, inte okej. Är taggad som attan, ska rida riktigt bra idag ! Vi ska ha en liten hopptävling i vår grupp nästa vecka och vi måste ju vinna ! Därför vore det skönt om det gick bra idag ;)
Ska kanske bli fotad av Lisa idag också ; jag fotar henne när hon rider kl. 16 och sen fotar hon mig i min grupp när jag rider vid 17tiden. Lisa hade lite ont i nacken och ryggen men vi får hoppas att det är bättre och att hon kommer.

Juste, red ju med vite ridbyxor i onsdags. Det var ju inte planerat att jag skulle hoppa barbacka innan. Byxorna blev liite skitiga bara, eller va tycker ni?
Det syns knappt ellerhur? (;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0