Toppendag

Har verkligen haft en toppendag :)
Åt pizza med Jojjo, satt i stallet och snacka med dom underbara där ( blev ingen fotografering för det regna just då) , red ut på Brittan i 2 h <-- supermys, vi slapp regn :D , ledde en jättehalt Bubi och fotade Jojjo som hoppade lite på Bambi :)
Kvällen spenderades hos Mattie.

Men nu ska jag snart gå och lägga mig för imorrn ska jag och BAcka rida privatlektion för Jeanette kl 10, men ska va där vid 9 så vi hinner fixa och hämta dom från hagen innan ;) Juste, ahr inte bestämt vem jag ska ha än, Tarzan ellr Britta.. Svårt val men det lutar åt Tarzan.
Ska även skritta Snobben 1 timme, han håller på och sätts igång.

HÖRS IMORRN MED BILDER & GREJOR


Louises


Kommentarer
Postat av: juliasivén

va med och delta i veckans blogg hos www.pponnybrudar.blogg.se, du kan vinna en länk och gästbloggning! :)

lycka till!

2011-06-16 @ 09:25:06
URL: http://pponnybrudar.blogg.se/
Postat av: Hanna

Vilken mysig dag! :)

2011-06-16 @ 11:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0