Underbart

Go'kväll !
Är hemma nu och ska snart gå och lägga mig, har match imorrn så måste upp tidigt (;
Har varit hos Amanda med en massa folk hela kvällen, mycket rewligt. Badat, solat och bara haft det bäst ! Som det ska va på sommaren :D
Min dag har vari brao, först skolavslutning :'), sen hem till Pelle med Calle och han. Schtekte på hans balkong ! Försökte på tag på Jojjo , vi skulle ju ha picknick men icke svar hos henne, så istället jag till Mattie och fick mina grejor från London :D TACK ÄLSKLING!
Hem och duscha, städa och äta pizza med papi , cyklade sedan till Amanda med tjejorna :)                                 En perfekt första dag på sommarlovet :)

Har tyvär inge ridning att skriva om , men hästgrejor kan man ju alltid skriva om..
MEN, vad vill ni veta, se, fråga? Alla frågor m.m är välkomna ;)

VI HÖRS HÖRNI !
Louises  

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0