CASH IS KING

Skrev ju för någon dag sen, igår tror jag det va, att jag ville ha ett par nya ridbyxor, ett par Whitaker. Men mina päron tycker ju att eftersom jag fick ett par nya för inte så länge sen så får jag hålla mig. Aaokej, det kanske dom har rätt i .. ;)
MEN iaf , ibland så sitter jag barnvakt åt två tvillingar, Sara o Simon 5 år :) Det gjorde jag idag och tjänade 50 spänn, satt bara i 45 min men fick 50 ändå . HEHE.
Inte så mycket just nu, men jag ahr tjänat ungefär  350 kr på två månader.
Och om jag fortsätter jobba lite nu så kanske jag kan köpa dom där byxorna?!
Eller så väntar jag tills mamma och pappa bestämmer sig för att sponsra?..

Aa, vid närmare eftertanke; Så får det nog bli. HEHE.
Louises


Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Tusen tack för lyckoönskningarna!

2011-05-29 @ 21:56:04
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0