Dressyr

HALLO :D
Lite dålig uppdatering från min sida känner jag :)
Men igår sprang ju vår Ungdomssektion Vårruset, det var kul :D Sjukt mycket folk bara, vi fick springa sicksack typ hela tiden, jag o Jennifer sprang på 30 min, helt ok.. Vi hade våra fina tröjor också ; vita t-shirts med vårt stalls logga på baksidan och under står det Ungsomssektionen, MYCKET SNYGGA faktiskt !

Idag är det ju onsdag och onsdag betyder ridning :)
Men först skola, fast idag hade vi Operation Dagsverke. Vi jobbade alltså ihop pengar som vi sedan skickar till behövande barn i Himalaya.<-- Ni vet säkert vad det är ;)
Jag, Jojjo och några andra elever målade om vårt allrum tillsammans med vår bildlärare, orange och vitt blev det , assnyggt ! Men jobbigt var det (:

Istället för att rida med min grupp 16.15 , red jag ist i Jojjos grupp, 17.15. Hann inte till min. Eftersom deras grupp hade programträning dom med, så fick vi rida själva på utebanan. Sen fick en i taget gå in till ridhuset och rida programmet för Sussie. Det var superskönt tyckte jag för jag kommer att rida programmet i min grupp nästa vecka istället :) Då ahde jag en hel timme på mig att jobba hur jag ville med Maverick.  Övade bl.a på programmet och det kändes riktigt bra! Min sits har också blivit mcyket bättre och det känns bra inför nästa vecka.
Tänkte rida med vita ridbyxor nästa vecka och kanbske göra Maverick lite extra fin, så känns det lite festligare och mer seriöst. Ska fråga om inte Sussie kan poängsätta mig också, så blir det ännu mer seriöst ;)

Mindre söt bild på Maverick, men det var den enda jag hitta just nu ;)
Louises



Kommentarer
Postat av: En du känner

Ska tänka på dig när du rider programm (och försöka att låta bli att skratta) när du sitter fint med ett så allvarligt uttryck i ansiktet. Och den hejdlösa glädjen när det går PERFEKT och den livsfarliga, arga lollo när allt går, tja, åt *******. Hoppas att det går bra, både för din och Mavves säkerhet. Men lycka till iallafall!:D

2011-05-26 @ 11:31:18
Postat av: lollo :)

ahaha, tack (Becka, Matilda?):)

aa bäst att det går bra, annarg blir det iinte kul ;)

2011-05-26 @ 16:00:02
URL: http://hoppfocus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0