LÖRDAG

Godmorgon :)
( ÄNTLIGEN HELG, WIHOO! )
Ska snart käka brunch med min lilla familj och efter det ska jag till stallet !
Som Jojjo ju skrev så ska vi ha Grillkväll, eller ja, vi börjar klockan tre för det är ju för stallets barn och ungdomar :)
Hoppas bara vädret vill samarbeta.. Det är rätt grått här. HEHE. Vi får hoppas att solen snart kommer fram (:
Jag och Jojjo ska vara matansvarigam, det innebär att vi ska grilla bl.a korv.
Notis: Varken jag eller Jojjo äter korv ^^ önska oss lycka till !

HA EN HÄRLIG LÖRDAG FÖR DET SKA JAG HA !

 <-- Jag och Mosi för ungefär ett år sen

Louises

Kommentarer
Postat av: SOFIE

Sofie svarar: ååååh tacktacktack!! :D :D <3<3

2011-05-28 @ 17:29:52
URL: http://sofienorman.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0