Sitsträning

Hellu :)
Helt vanlig dag idag då ,en typisk måndag , skola och sen stallet :D
Kom hem vid tre, bakade en mycket fin kladdkaka som  jag bar med mig till stallet. Ramlade ju av både förra och förrförra veckan så var väl tvungen att baka något ;)

Red, som vanligt på måndagar, Harry. Vi skrittade runt hagarna och sen red vi på dressyrbanan. Självständig upppvärmning och lite framdelsvändningar. La upp stigbyglarna för att jobba lite på min sits och det gick bra, riktigt bra! Haryboi va på bra humör och enligt Anna var han väldigt engagerad .. ;)
Red mycket galoppjobb på volter och sedan lite på rakt spår en bit innanför det upptrampade spåret, då blev han mer rak , supernöjd med både min snela hest och med mig själv :)
Sen så blev det lite trixigare, vi vände snett igenom ( eller ja, lite tidigare än H och kom ut en bit innan hörnet "på andra sidan") i galopp, skulle ta ett språng på spåret sen sakta av till trav och rida ett bra hörn. Alla hästar blev jätteglada och skenade första gången . HEHE. Andra gången gick det bättre :)
Lagom nöjd idag, men kul vare :)
Denise kom upp och fota oss också, bilder kommer kanske imorrn eller såå :)

Imorrn blir det inge stall för mig men vår Ungsomssektion ska springa VÅRRUSET ! WIHOO


Louises


Kommentarer
Postat av: Emily

sv: Tack! :)

2011-05-24 @ 19:34:18
URL: http://emilyojulius.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack, visst är den snygg och perfekt till träningarna. Den är från Gina Tricot, se även tidigare inlägg "shoppingtips"

2011-05-24 @ 20:27:38
URL: http://dressyrsystrarnas.blogg.se/
Postat av: Victoria

Tack, visst är den snygg och perfekt till träningarna. Den är från Gina Tricot, se även tidigare inlägg "shoppingtips"

2011-05-24 @ 20:30:48
URL: http://dressyrsystrarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0