stallet x2

Hallohallo :)
Igår var ju jag och Jojjo som sagt i stallet och fixade till Brittan. Riktigt göllig blev hon :)
Funderar på om jag kanske ska köpa ett par blå eller rosa lindor.. Hmm, får ju lite cash nu om jag får mina tretornstövlar sålda :D eller så kanske det blir ett par ridbyxor från Kingsland eller Whitaker, eller asså, varför inte både byxor och lindor ?! HEHE.

Efter stallet cyklade jag o Jojjo en sväng och sen var det bara att cykla hem, duscha och packa min lilla väska (sov hos en kompis sen ;)  och sen bege mig mot stallet ännu en gång. TUR ATT MAN BOR NÄRA, typ 3 min med cykel C:
Var ju tvungen att se min kompis Becka rida :) De hade programridning och jag filmade henne. Hon red jättebra och fick höga siffor, kulkul :)

Imorgon ska jag gå upp vid, 6 tror jag, lagom kul.. Jag och Becka ska följa med hästspecen till Järfälla, det e hopptäävling :D
Vi ska inte rida men följer med som hästskötare, kul det med.
HEJA OSS !

   <--- Jag och Haryboi förra årtes avslutning<3
Louises

Kommentarer
Postat av: Hoppbloggen

Tack! Vet Dock inte vad det är för märke då ponnyn inte var min. Men jag tycker det passar henne bra :)

2011-05-21 @ 21:09:24
URL: http://hoppbloggen.blogg.se/
Postat av: emma elfstrand - hästblogg

tack vad gullig du är :)

2011-05-22 @ 05:03:11
URL: http://catago.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0