Tävling , Järfälla

Idag följde ju jag och Becka med till Järfälla för att hjälpa hästspecen. Gick upp och halv 7, kastade i mig lite frukost och gick sedan den korta biten till Johanna. ÄLSKA VIBY, NÄRA TILL ALLT !
Mötte upp Becka och sen åkte vi till Säby gård. DÄr fixade vi med licenser, pass o allt sånt och sen kom våra ekipage haha ;) Dom red dit :)
Sen under dagen har det hållits hästar, hämtats vatten, fotograferats, filmats och massa annat kul ! Varmt var det också, bränt mig och fått fina kritvita ränder efter mitt linne. HEHE, MYS.
BRA gick det också för alla , flera 0or i Clear rounden, 90 och så vann Mitra och Porana 1 m :D + att Rozi skötte sig utmärkt på sin första tävling , så hon och Camilla vann en fin rosett i clear rounden dom med :D
Vid tvåtiden kom vi tillbaka till stallet, där satt vi i solen och fikade hela eftermiddan :)
SUPERLYCKAD DAG!


Bild från idag, mycket söt  på mig och min ridlärares häst Mazerati :)
Tagen med Johannas kamera men eftersom det är Becka
som tagit bilden och jag är på så borde väl gå bra ;)
Louises


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Sv; Tack så mycket! :D Vilken fin blogg! :P <3

2011-05-23 @ 15:43:15
URL: http://issssaa.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åhh, så skönt...

2011-05-24 @ 12:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0