SÅ vad har jag haft för mig

Nu i höst har mycket roligt hänt och mycket mer väntar :)
Jag har hunnit ta Grönt kort, hoppa en clear round, ridit kadrilj på Öppet Hus, agerat mental coach/hästskötare/hejaklack/maskot åt Joanna när hon tävlat och varit i Alicante med mitt fotbollslag.
Vill ni se bilder? Jaa, klart ni vill.


En liten Clear Round på 60 cm med Brittan, och ja, det blev en clear round och rosett :)
Jag var dock sjuk när jag red men det gick ändå!




Outfit Louise: vita ridbyxor från HÖÖKS, Marinblå Tretornstövlar, Röd Equilinejacka, röda/svarta handskar. lånade av min skåpkompis :) + hjälm och väst såklart.
Outfit Brittan: Joannas ljusrosa benskydd, träns, pannband och rött schabrak från HÖÖKS. Lånade det röda schabraket av Joannas lillasyster.
Öppet hus: Visas på Sollentunas Lokaltv haha men finns även på youtube -
 http://www.youtube.com/watch?v=Nr2J1_L3lkI Jag är den första dvärgen i grönt, tyvär avr ju Naron skadad så jag skuttade runt på Moa.
Hemmatävlingen 15/10: Från min grupp så tävlade Joanna och Major, Denise och Bambi och Maya och Kavalano i LD+5 och LC. Joanna tog hem förstaplatsen i fösta klassen och Maya blev placerad på 13 plats i andra klassen. Vi hade en helt underbar helg och jag längtar tills i vår, då är det min tur att tävla lokalt ! :)
finns tyvär inte så mycket bilder eftersom batteriet i Denises kamera bestämde sig för att dö efter 2 bilder men här har vi 2 iallafall:  Maya & Kavalano, Joanna & Major , Denise & Bambi


BÄSTA!
Var ju även i Alicante med laget i några dagar, ashärligt :D

Har haft en riktigt bra höst än så länge och mycket mer väntar!


Kommentarer
Postat av: Janina Englund♥

sv; Åh, vad kul att du tycker det! :) Jag ska försöka komma ihåg bloggen lite oftare, det lovar jag. :)

Fin blogg förresten :D

2011-11-04 @ 09:30:35
URL: http://janinaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0