TAGGARÅÅ

Klockan står på 05.30.
Yes, 05.30, ni läste rätt.
Vi lastar 06.15 imorrn sen åker vi.
Är fett taggad fast jag själv inte ska tävla hihi.
Men vi har så himla roligt och de är så himla duktiga mina tjejor så man blir ju bara så glad :)
Kommer förmodligen vara mörkt och kallt när cyklar iväg imorrn men jaja. Älska hästlivet, visst?

Ska göra några tidsinställda inlägg för verkligen inte att blogga imorrn innan vi drar. Sen när vi kommer hem kan jag förhoppningsvis skriva om alla rosetter som vi har med oss hem !

SOV GOTT SÖTA LÄSARE OCH JAG ÖNSKAR LYCKA TILL alla som också ska tävla imorrn !



Kommentarer
Postat av: Sofierider - TÄVLING I BLOGGEN

SV: Tack så himla mycket, blir så glad av såna här kommentarer :)

Ni är väl med i min tävling? :D



MVH Sofie

2011-11-05 @ 22:53:20
URL: http://sofierider.blogg.se/
Postat av: Ylva

Shit ! Tur man älskar hästlivaet ja !

Saknar diig !

2011-11-05 @ 23:16:41
URL: http://poniifocus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0