Ridning

Visst har Joanna fixat fint på bloggen ?!
Jag ser dock jätteknas ut på headern men så kan det va, tycker det har blivit superfin iallafall :)
Ridningen idag gick väl bra. Vi red dressyr och kan säga det att Bambi är ingen dressyrhäst. Det gick ilallafall bra och jag är ändå nöjd. Det gick hundra gånger bättre än förra gången och hon jobbade på bra. Min sits blev också ett snäpp bättre när jag längre stiglädrena två hål. Ska nog fortsätta rida med så långa läder om vi bara sitter ned, om man rida lätt så räcker nog inte benen ;)
Min ridlärare ringde mig sen ikväll och frågade om jag och Joanna kunde ta hand om lite halthästar i helgen. Det sa jag att vi kunde, snälla som vi är.
Nu ska jag kolla på Biggest Loser med paps, skriver senare ikväll!
/Louise

Joanna & Bambi

Kommentarer
Postat av: Gig

Verkligen jättefin blogg!

2012-01-12 @ 10:18:51
Postat av: Fanny

Jag älskar er blogg! Ni gör världsbäst inlägg!! <3

2012-01-12 @ 10:19:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0