Vad händer mer i höst då?

Nu är det ju bara 2 månader kvar av 2011 men de ska vi utnyttja på bästa sätt såklart:

På söndag åker vi till Sundby och tävlar. Joanna, Maya och Denise tävlar två klasser var (jag hänger såklart med ;)). Vi ska komma hem med minst 3 rosetter tycker jag :)

- Nästa helg börjar lektionscupen och första tävlingen är en dressyrtävling. Jag är med på Maverick och jag hoppas och tror att Joanna har anmält sig på Major.  Det har gått riktigt bra nu för mig och Maverick så satsar på placering :)
 <-- Programridning i våras

- Helgen efter flyger jag och mamma till min kusin i skåne. Min söta kusin frågade om jag ville hoppa hennes häst en klass i en liten pay-and-jumptävling på lördagen, så aa, helt plötsligt hade jag och mamma bokat biljetter till skåne. Hennes häst har gått 1,10 men jag har aldrig ridit den förut. Får se hur högt jag väljer att hoppa, det blir inte 1,10 , det kan jag lova haha.

- Stockholm Horseshow 25-27 november, såklart ska vi gå på den. Jag, Joanna och mamma har bokat biljetter till fredagkvällen och innan så väntar shopping på mässan!


- 4 december, andra omgången i cupen men nu är det hoppning. Har ingen aning om vem jag ska tävla och vilken klass. Ska bli jätteeroligt!

- Jul/Luciashow 13 december. Är ansvarig för luciatåget och med i ungdomssektionen så kommer vara med i det mesta. Blir som alltid stressigt men otroligt kul! :)


Kommentarer
Postat av: Lidingo Uss

Härlig blogg :-)

2011-11-04 @ 13:33:48
URL: http://lidingouss.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vilka hästar ska tävla på söndag? :)

2011-11-04 @ 15:03:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0