Nu: stallet

Laddat upp med havregrynsgröt till mellis, så nu ska jag nog orka hålla i knashästen :)
Haha nej men det kommer gå bra. Kan dock vara bra att vara laddad med lite extra energi.
Ska byta om och sen åka iväg och hämta Joanna. Får se vad jag ska ha på mig idag, brukar bli så att jag och Joanna ser likadana ut.
Som förra veckan, då hade vi (utan att ha pratat med varandra innan) båda röda JWbyxor och blå tröja på tisdagen. På onsdagen hade jag mina blå jeansridbyxor, en rosa underställströja och en marinblå tröja med rosa "rutor" på. Joanna som tänkte att vi inte skulle se likadana ut tog hennes blå JWbyxor och en rosa KLtröja. Så när vi spgs i stallet var det ba "Jahapp, iikadant idag igen :) ".
Inte för att det gör något men vore ju kul om ska olika nån dag haha.

t
Samma samma? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0