Värme

Hejhallå :)
OJ VAD VARMT DET ÄR ! typ 25, asnajs jöh :D
tyvär ska det tydligen regna imorrn.


Har ju varit i stallet och fotat Jojjos grupp. De hoppade bana på utebanan :)
Har fått låna en systemkamera av min bildlärare att ha över helgen så jag tog supermycket bilder. Kanske inte bästa kameran men några bra bilder blev det iaf ! Fotade även Denise med hennes egen kamera.
Håller på och ladddar kameran nu men lägger upp bilder lite senare ikväll !

Är lite orolig för Maverick bara, hästen jah ska rida imorrn. När jag och Jojjo kom till stallet gick Anna, vår ridskolechef ut med honom och sen bad hon mig gå med honom i ridhuset och att Jojjo skulle håla lite koll. Han hade nämligen lagt sig ner flera gånger och varken ätit eller druckit. Efter ungefär 25 minuters promenad i ridhuset hade han uträttat sina behov (; och vi gick in med honom, Efter en stund så gick Cicci med honom igen. För han had tydligen lagt sig ner igen.. Vi tog tempen och den var normal men han såg fortfarande hängig ut. Vi fick inte tag på någon veterinär men ställde in honom sålänge medan Cicci fortsatte ringa. En liten stund senare åt han lite hösilage iaf. Han såg också lite piggare ut, *puh*. Han mådde bra när vi gick från stallet och vi får hoppas att han mår bra nu och att det bara var tillfälligt ! <3

Och juste,  kom ihåg att ställa in tränset, duktig Lollo.

Louises


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0