Team Lollo

Jag och min kompis Fanny har satt ihop ett lag - jag, Fanny & hennes medryttarhäst Lizzette. Nej men inte ett lag direkt men jag är hennes "coach" och ska hjälpa henne att träna lite. Fanny funkar som min mentala coach. Hitills har vi haft två lektioner och de har blivit jätteduktiga tillsammans!  Lizette är en kanonfin Dponny som älskar att hoppa. Hon är pigg och sammarbetsvillig, bara ryttaren övertygar henne ;)
Det viktigaste Fanny har att jobba med är att böja sin armbågar och rida ordentliga vägar och det viktigaste vi har att jobba med Lizzette är att få henne mjuk i sidorna! Här är lite bilder från påsklovet.


Kommentarer
Postat av: Fanny

TEAM LOLLO <3

2012-04-25 @ 00:15:56
Postat av: Anonym

TEAM LOLLO <3

2012-04-25 @ 00:17:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0