VS del 1 - Louise

lokal tävling/ klubb tävling

ponny/ häst

egen/ rida på ridskola <--  Just nu

hoppning/ dressyr <-- Hoppning är mer fartfyllt och roligare men dressyren är så otrooligt viktig + att det är jätteroligt tycker jag.

placering/ en felfri runda men utan placering <-- Om du placerar dig har du förmodligen ridit bra och felfritt.

Spö/Sporrar <-- Beror på vilken häst man rider tycker jag.

Tävling/Träning

Snö/Sol <-- Mycket skönare. Dock gilalr jag snö så jag har gärna vinter fast med soliga dagar :D

Uteritt/Ridhus  <-- Helst ridbana då ajg älskar att rida ute..

Sommar/Vinter

Skidor/Skridskor

Hummer/Oxfilé

D-ponny/Shettis

Brun/Blå




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0