En fullbokad dag ...

Gissa vad jag ska göra idag? :)
Jag ska inget mindre än att åka på labradorutställning och ställa ut våra labradorer! Dock är den här utställningen ganska stor så vi lär inte bli placerade. (Även fast vi kom tvåa sist ;))Då ska man ha en riktigt fet en med typ en decimeter långa ben, och det har inte våra labradorer.
Är lite nervös då det var två år sedan jag ställde ut, och det har kommit en massa nya regler om hur man ställer upp osv
Kanske att kameran hänger med om det inte börjar regna, nu är det helt ok men det har ju varit rena aprilvädret här i Stockholm de senaste dagarna!
Sen efter utställningen ska jag åka till Norna som ska hoppas.
Ja, det var min dag. Vad ska ni göra idag då? :)







Ja, det är Nelly jag ska ställa ut. ADHD hunden med gula ögon .... Nee, Nelly. Du e bäst! ♥


Kommentarer
Postat av: anonym

Kan du filma när du ska hoppa Norna?

2012-05-12 @ 08:11:47
Postat av: matilda

vilken fin hund :)

2012-05-12 @ 23:22:20
URL: http://skogsrusset.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0