Svaren

Tänkte faktiskt vara lite snäll och köra ett videoinlägg till dessa svar, men just nu är jag så jäkla osminkad och dan


Hur länge har ni ridit?
Började rida på ridskola vid 6 års ålder, dock red jag mkt innan
Har ni egna hästar?
Nopp
Hoppning vs dressyr   Självklart!
Sadel vs barbacka
Ponny vs Häst
Nellie Berntsson vs dressyrmupparna Svårt, men hoppning är ju typ min grej ;)
Kingsland vs Schockemöhle

Fullblog vs Kallblod
Swarowski vs Clinkers Pass! Beror på om det är hoppning eller dressyr

 

Hur många år är ni?

14 år
Vilken klass går ni i?
8an.

Vart bor ni?
I Sollentuna strax utanför stockholm.
Hur högt har ni hoppat? Bana och enstaka.
Enstaka: Över en meter
Bana: 1 m

Hoppning eller dressyr?

Hoppning

Har ni haft medryttarhästar?

3 st

 

Vad heter de hästar ni rider?

Major rider jag mest ;)

 

Lite konstig kanske, men vad gör du nu??

Sitter i tvrummet och bloggar ;)

 

Vilka är era favoritponnyer i blogvärlden? b,c och d

B= Absolut Nellie´s Bellman

C=Prince

D=Braven är ju fin :)

 

Hoppas ni blev nöjda :D


Joanna



df


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0