Bloggmode - ON

HELLO LOVERS :D
Mår ni bra? Det gör jag (:

Är hemma från Ekerö nu, har ju varit där sen i torsdags. Och eftersom Jojjo är på landet så har hon knappt någon internetanslutning och kan därför inte blogga, hon kommer på måndag. Fram tills dess får jag underhålla er :)       Hon bad mig göra en outfit men tror jag sparar den uppgiften åt henne, det e hon bäst på ;)

Nu är Becka här, vi ska väl flumma lite lagom ikväll och imorrn blire heldag i stallet. MYS.
Cicci bad oss hjälpa henne på hennes nybörjarlektion, <-- det blir långpromenad i skogen och sen ska vi rida. Becka hade en återridning att ta igen och jag fick en av Sofies, så vi rider i seniorgruppen imorrn. Det är ju iof en inte så jättebra grupp men det blir vad man gör det till, visst ? ;)
Jag ska iallafall ha Major, hästen som Jojjo rider och Becka ska för första gången rida Oliver, en stor häst :D KUELKUEL.

Vi hörs imorrn ! Eller lite senare kanske, tänkte lägga upp lite bilder från dressyren i onsdags :)

                                                                SMAKPROV

Louises

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0