Dåligt bloggat

Hej på er !
Usch, har verkligen bloggat katastrofalt dåligt :o
Kan skylla på att jag har varit bortrest och kom hem för några timmar sen ;)
Men nu ska det här bloggas !

Imorhon är det ridning, vi ska ha en liten hopptävling. Förmodligen med idealtid och fel, ska bli askul :D Peppad som satan , jag och skrutti MÅSTE vinna ! Hehe, tävlingsmänniska , jag? Nee, vadårå..?
Ska iaf bli väldigt kul och eftersom det är tväling så är det bara att ta fram de vita ridbyxorna och rida med mitt fina träns , asså, jag gillar o tävla, man känner sig så  fin lixom (tönt jag vet) :D

Snälla Lisa ska nog fotografera också, eftersom det inte blev något förra veckan !
Bilder kommer alltså imorron :)

- HA DET GÖTT !

Louises


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0