Hemmakväll

chacha bloggen
 Här i Sollentuna skiner solen, härligt va? :)

Imorrn ska det dock spöregna.
Imorrn åker hästarna iväg på bete.
Imorrn går jag upp klockan 7 för att sedan släppa hästarna.
USCH.
Men än en gång, vad gör man inte för hästarna? :)
Och det är ju kul att säga hejdå och släppa dom, lite tomt efter bara :')

Red Brittan idag, min grupp red ut. Vi var bara 4 stycken + Sussie så vi hoppade en liten bana i sommarhagen. Bara över små stockar men ändå, Britta var lagom taggad och gick himla fint !
Stannade kvar i stallet och snackade lirte, kollade på gruppen som red efter och fikade med Maya, Denise , Emma + Sussie. MYSPYS.

Nu är jag hemma och ikväll ska jag göra absolut ingenting. Eller jo, äta glass tror jag .

Detta får bli ett bildlöst, tråkigt inlägg men kameran var tyvär inte med idag, *skärpning*.
Louises




Kommentarer
Postat av: maja

här där jag bor är det tråkigt väder :P!

2011-06-23 @ 12:07:33
URL: http://elskarhestar.bloggplatsen.se
Postat av: carolina

Avundsjuk, blåser det inte hos er? :)

2011-06-23 @ 13:00:05
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: LOLLO

sv: jo, det blåste galet mycket igår ;)

2011-06-24 @ 23:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0