låång dag

HALLÅ :D
Hoppas ni haft en bra dag? även du Jojjo trots ditt lilla anti"utbrott" där ;)

Min
har varit super ! Slutade ju astidigt , gick hem o fixa lite, mötte upp Robin och tog bussen till centrum. Träffade Ida och Matilda på bussen så kika runt i centrum med dom :) Köpte ett linne, en bikinöverdel och en skolsvslutningsklänning <-- så himla vacker :D aprikosfärgad utan axelband, knälång i fint tyg, WIHOO! Sen satt vi ute i solen i säkert en timme och käkade subway. HOPPAS NI ANTECKNAR (:
Åkte sedan vidare och träffade Mattie, köpte en knallrosa Jet set-klocka och en rosa väska från BIKBOK.
Och ja, jag har verkligen börjat gilla rosa igen, hihi.
Stressade vidare till tåget och åkte till Helenelund och tränade fotboll. Gick inte bra alls, ont i mina slatterknän. Mami hämtade upp mig och det blev thaimat i Stinsen. Nu är jag äntligen hemma och ahr duschat o så.

HERREGUD, IMORRN ÄR DET SKOLAVSLUTNING. TIDEN HAR GÅTT FORT MEN FY FASEN VAD BRA DET KÄNNS.

Louises


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0