Min dag typ, suger.

HEj på er !
Hoppas er dag är bra ! Min är mindre bra. Eller asså egentligen ahr jag ju gjort kuliga grejor men ändå : klockan ringde vid 8, cyklade till stallet och träffade Becka vid 9tiden. Red Snobben i en timme ungefär , det va kul men varmt i ridhuset, vi fick jobba hårt ;) Nej men han är en jättefin ponny, tyvär lite för gammal och lat för min smak men han är jättelätt att ställa och forma, FÖRUTOM i vänstersidan, så det jobbade vi lite extra på. Red sen privatlektion med Becka för Jeanette på utebanan. Det gick hyfsat bra men Tarzan var inte på topphumör och det var ju inte jag heller. Efter en stund gav han sig och jag började rida bra, i slutet gick han superfint och vi gjorde några bra ökningar på diagonalen i galopp. Becka red jättebra och Kavalano gick fint ! :)

Tyvär har jag inga bilder från idag att bjuda på för kameran åkte i golvet innan vi skulle rida. UV'filtret sprack. Satan (ursäkta mitt fula språk) vad arg och otrevlig jag blev då. Det förstörde typ min dag. Men jag och papi åkte iaf till Claes Ohlson och köpte ett nytt så nu är allt lugnt.
Har även en väldigt omysig huvudvärk som gjorde att jag inte kunde träffa Julia.
Så istället har jag tagit en alvedon och lagt mig i sängen och laddar upp innan fotbollen . WIHOO.

Nä usch, ska bli lite glad nu tror jag allt och sluta tjura ;)

Louises

Kommentarer
Postat av: Mickis

Men lillen då! :/<3

2011-06-16 @ 16:15:58
URL: http://horsemickis.blogg.se/
Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

sv. tack så mycket :D

allt bra?<3

2011-06-16 @ 16:19:21
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Veronica

Det var så lite så =) Vad roligt!!

2011-06-16 @ 18:05:34
URL: http://veronicasadventure.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0