Min dag

Så, har käkat :) Åt spaghetti o köttfärssås, gottgott!

Haft en underbar dag ; jag och Becka vaknade vid kvart över tio då pappa klippte gräset med motorgräsklipparen, det lät ju lite sådär men vi skulle ju inte sova bort hela dan så det var väl bra ;) Vi åt frukost, packade ihop grejorna och cyklade till stallet. Gjorde inte så mycket, pratade lite med Cicci och kollade på Sussie när hon red sin häst. Det gick superbra och jag tog lite fina bilder som ni kan få se sen om ni vill. Eller asså, jag kpommer lägga upp dom ändå ;)
Jaja, vi åt lunch ute och kollade på när Johanna hade lektion med knattarna, alltid lika gulligt :)
när vi hade ätit gick vi ut med Ciccis nybörjargrupp, så traska runt i skogen i 45 minuter, lite mysigt sådär.
Sen var det ju vår tur att rida, red i seniorgruppen. En nybörjargrupp med vuxna, inte så jätteduktiga med det var kul ändå. Vi övade på rak uppridning och så lite serpentiner, ökad trav och galopp på långsidan.
OJ VAD KUL DET VAR :D Majoren hade gått så många pass så jag fick rida Tarzan istället , samma häst som jag hoppade i onsdags. Han är ju då rätt liten så vi fick rida på i ett bra tempo. 
Först gick det alls bra men när jag tillslut höll handen stadigt och inte gav efter förns han verkligen gick ordentligt och stadigt gick det super :D
La upp stigbyglarna också, rider och sitter som bäst då ;)

Lägger in dagens bilder på datan nu, lägger upp om en stund.
Louises

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0