Om mig:

Tänkte skriva lite fakta om mej:

Namn: _ _ _ _ _ _ men bloggnamn Jojjo
Ålder: 14 år
Hårfärg: Blondin ;)
Längd: Typ 170
Husdjur i hela livet: 7 Hundar, 3 kaniner och 2 hamstrar :D
Hål i öronen: Japp, 3 stycken ;) 2 i höger och ett i vänster
Hårtyp: Har igentligen jättelockigt, men plattar håret. Ska lägga ut en bild någongång på lockiga håret ;)
Fobier: Fiskar! Hängde med brorsan och när han fiskade och han fick en gädda började jag gråta av skräck! Hatar dom! Tkr även inte om ormar.....

Kött/veg.: Veg, tkr inte om smaken av kött "/
Kjol/klänning: Klänning tror jag :)
Häst/Ponny: PONNY!
Hoppning/Dressyr: Hoppning! Dressyr tror jag är min svaga sida ;)
Sporrar/ridspö: Beror på, i hoppning hoppspö, dressyren både och  på major ;)
Godis/Glass: Glass!
Frukt/Grönsaker: Älskar frukt! Speciellt exotiskt!
Jogga/Gå: Vet inte....
Hund/Häst: Kan inte välja!


Tävlingsgren: Ska tydligen både tävla dressyr och hopp, men kmr typ bara tävla hoppning :) Skämmer ut klubben annars ;)
Klubb: Sollentuna Ridklubb
Favvoras: Typ Welshtyper och araber. Även shettisar :)

(Rider 2 hästar så jag har båda)
Hästens Namn: Major
Färg: Svart med vita strumpor och en bläs 
Ras:
Vet inte, men typ någon welshtyp. Kankse welsh Cob
Mankhöjd: typ 147 cm eller något
Född: 1997
Duktig i: Hoppning
Dålig i: Med mej i dressyr "/


Hästens Namn: Junior
Färg: Svartskäck
Ras: Tinker
Mankhöjd: Runt 145 cm
Född: Han e 5 år så förmodligen född 2006 
Duktig i: Dressyr
Dålig i: Var dålig i hoppning. Men lärt sej nu :D

Ja det va om mej! Sätter även in en närbild på mej ;) <3










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0