Tappat räkningen

Gomorron :)

Jag red ju också igår, samma som Jojjo : först barbackahoppning och sen dressyr.
Jaa, va ska man säga. Hoppningen på Tarzan var galet kul tills vi skulle hoppa en studs. Vi kom liite för fort in på den och hann knappt hoppa det sista hindret. OCh eftersom han är "byggd i nerförsbacke" och drar alltid ner huvet , speciellt efter hindrena, så åkte ju huvet ner och hästen typ försvann utan mig = glad häst !
 Så vi studsade väl med huvet nere vid fötterna några meter tills jag föll av. Ursäkta mg nu, men helskotta vad ont det gjorde. Landade på vänstersidan och slog tydligen i armen . För OJ vad ont det gjorde igår kväll, kunde knappt  sova.  Menmen, satt upp igen och hoppade ett litet kryss iaf.

Direkt efter var det ju dressyrprogram, TOg av mig säkerhetsvästen, bytte tröja, satte på mig sporrarna och bytte häst. Mavve mådde bra så red han. Framridningen gick super, sen tog energin slut och när det var min tur att rida programmet gick det väl sådär. Lagom nöjd, men orkade inte hålla om så han gick väl i en lagom bra form. NÖjd med mina vägar iaf och fick kommentaren "Trevlig ritt ! " så det var ju okej :)

Jojjo fotade ju som sagt men nu ska jag åka ut till en kompis på Ekerö och kommer inte hem förns lördag eller söndag. DÅ får jag blogga och lägga upp bilderna.

HA EN BRA HELG !

Louises

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0