TISDAG

Godmorgon !
Sovit gott?

Jaohopp, idag är det tisdag. Asså, på något sätt ogillar jag tisdagar. Jag vet inte riktigt varför, men nu är det ju sommarlov så detär ju lite bättre iallafall ;)
Vad händer idag då? Jag ska till naprapaten och ställa om lite i nacken och få massage. Behöver det innan jag åker iväg på cup på lördag. Ska väl hämta min dator också , fick en dator av papi igår :D Bara för att den här som jag har nu är sämst och för att jag har skött mig så bra i skolan :) Sen ikväll blir det väl stallet, ska kanske fotografera specen när dom rider , men får se hur det blir med det. Och ikväll så kommer väl någon hit eller så går jag ut ;)

Vad ska ni göra idag?

Vi hörs strax med bilder från igår och sånt kul ;)

Louises


Kommentarer
Postat av: Carolina

Gissa i våran "Finn fem fel" och om du bli vinnaren länkas du!

2011-06-14 @ 11:42:06
URL: http://asslatjejerna.blogg.se/
Postat av: FRIDA ELMLUND - en hästmänniskas vardag

SV; Tack så mycket! :D

2011-06-14 @ 12:35:55
URL: http://fridaelmlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0