Dag 1- Lollo

Dag 1- Presentera dig och din häst

Jag, Lollo, är en tjej på 14 år som älskar att rida. Jag har ridit sen jag var sex år gammal och har inga planer på att sluta :)
Jag rider två gånger i veckan, i en vanlig grupp och i en specialgrupp. Eller ja, en förberedande grupp innan man hoppar i en högre grupp och får börja tävla. Jag är väldigt envis som ryttare och får oftast min vilja igenom, trots att jag oftast rider rätt bestämda hästar hehe. Jag gillar att rida dressyr men hoppning är nog ändå det roligaste :D

Jag har ju tyvär ingen egen häst men en häst som jag rider väldigt ofta är Naron, hästen på designen. Jag rider Naron nästan varje måndag och har nästan alltid honom på kurser och tävlingar. Han är lätt bäst ! 
Han är en brun, kraftig, envis, ivrig och söt c-ponny. Han kommer från stuteriet Norrhaga och är född 1992.
Han är E: Xandino och Ue: Maraschino.
En söt bild på skrutt och mej i måndags :)


Bild lånad av Lisa Wallanger <3
Louises






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0