NÖJD

Ska snart gå och lägga mig, hihi är en duktig chey och somnar tidigt nuförtiden :)
Men innan måste jag ju uppdatera er. (KÄNNER BARA ATT JOJJO MÅSTE BLOGGA LITE OCKSÅ <3)
Menmen, ridningen gick bra , red för Jeanette idag (tummen upp för det). Red dressyr på utebanan, uppvärmningen gick inge bra alls men sen när min snela hest förstod att jag inte tänkte tänkte ge mej så blev han verkligen en snel hest och gick superbra. Vi red mycket snett igenom med ökningar i både trav och galopp. Galoppen gick bäst och jag är mycket med vårt jobb. Fick även mycket cred från Jeanette och det e ju alltid kul :)

Efter ridningen stressade jag sönder men hann till fotbollen *puhh*. Har ätit varma mackor och duschat och nu ska jag krypa ner i sängen och plugga lite dressyrprogram inför onsdag och även läsa lite "fotbollsdomarpapper"- har ju utbildat mig till domare så ska börja döma snart :)

HÖRS IMORRN !



Louises

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0