UPPLADDNING

Hello :)

Har er dag vart bra hitills? Det har min :)
En rätt chill dag fast vi hade matteprov på procent. Trots att jag inte hade pluggat så e jag nöjd :)
Fick sluta och och halv timme tidigare på SOn också, SKÖNT, så nu sitter jag här och laddar upp inför kvällen.
Till mellis blev det frökusar med philadelphia och örtsalt, några tomater och lite oboy , GALET GOTT!
Om en stund ska jag bege mig mot stallet, ska bara packa en väska med fotbollskläder.
På måndagar är det ju både ridning och fotboll , först rida 17- 18 , byta om snabbt som attan och sen åka till vallen för att träna fotboll från 18.30- 20. Det e tajt , men det går. Har ju en snäll pappa som kör mig ;)

Taggad för ridning, hoppas vi rider ute eftersom det är så fint väder :)
Dressyr står på schemat och idag ska jag ge allt vad jag har, hoppas Harryboi är på bra humör bara ;)

Juste, ska även ställa in mitt fina träns som jag fick av Jojjo i födelsedagspresent, så det passar på Mavve som jag ska rida program med på onsdag. Det får jag inte glömma !

Jag på Maja, mitt första ridläger

Louises



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0