....

Ok, måste bara säga att när man ska komma på rubriker blir det stilla i huvudet...



Jag vet att det skulle bli videoinlägg idag,
men p g a att min dator med
webbkamera inte fungerade så får det bli skrivtligt.

Idag ska jag faktiskt inte klaga på ridningen. Bubi gick fint och var ganska lösgjord i båda sidorna.
Vi övade på att korta och länga galoppen. Han klarade att både korta och länga ganska bra, även i traven.

När jag kom hem tvättade jag mina stövlar och det blev så skillnad så jag hämtade kameran för att visa er:


Det ser ut som att den är nerdrängt i tvål, men det är den inte ;)

 

Hur ofta brukar ni putsa era stövlar?

Joanna


Kommentarer
Postat av: Janina Englund♥

sv: Tack, detsamma! :)



Har tyvärr ingen häst så jag behöver inte vara med :/

2011-09-08 @ 18:52:32
URL: http://janinaenglund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0