Öppet Hus

Heej på er!
Läget? Förmofligen bra hoppas vi :)

Igår hade vi Öppet Hus i stallet. Väldigt lyckat !
Det kom sjukt mycket folk och alla verkade nöjda, vi drog även in jäääättemycket pengar hehe (;
Vår, ponnyspecens, uppvisning blev enormt bra trots två skador precis innan. Min häst som jag skulle rida, Naron, blev ju halt i fredags så jag fick rida på Moa istället och när vi skulle gå ut och värma upp så slog Maverick, hästen Rebecka skulle rida, upp ett sår och det bara rann blod. Veterinären kom och sydde ihop honom sen. Stackars !
Vi fick snabbt som attan byta häst och Maya fick låna svarta Kavalano till Becka och Maya fick ta Bambi. Rebecka var häxa och behövde en svart häst ;) 
Showen var iallafall lyckad, riktigt roligt var det :D Jag har aldrig ridit inför så mycket folk någon gång, typ 200 pers!
Lokaltv var där och filmade och det kommer att sändas om någon vecka så kan lägga upp film eller länk sen så får ni se :D

Idag har det varit en vanlig dag i skolan, lite segt på måndag sådär. Cyklade till stallet sen och lämnade en grej till Jessica som åker till Japan på onsdag. Hon ska vara borta och plugga i ett år, kommer sakna henne !
Tittade såklart till heestarna och Naron är nu bra så han börjar gå lektion imorgon, Maverick ska äta pencillin i några dagar och sen börjar han också gå igen. Hmm, undra vem jag får rida imorrn då.

PUSS

Maverick!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0