Lett hästar

Har jag och Joanna gjort idag. Jojjo och hennes familj hämtade mig vid kvart i tolv och så släppte de av oss i stallet. Snälla som vi är så sa vi att vi kunde leda två av våra stackars halta hästar, Bella och Oliwer. Jojjo tog Bella och jag Oliwer. Vi gick i ungefär 20 minuter och pratade om allt möjligt, eller aa, en speciell grej som Jojjo kanske berättar om sen hihi. Sen släppte vi ut de i hagen, usch, hagarna är hemska nu. Typ isbana, man får hålla tummarna att ingen gör illa sig. För er som inte bor här i Sthlm kan jag säga att här är vädret hemskt - rått, blåsigt, grått med snöblandat regn då och då.
Som tur var kunde mamma hämta oss så slapp vi gå :)
Har även varit på Horze och HÖÖKS en sväng. Ska ta en bild sen får ni se vad jag ahr inhandlat.. :)
/Louise



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0