V.3

Joanna hade ju skrivit om sin vecka så jag tänkte att jag också kan göra det.
Även om det redan är torsdag.. ;)

Måndag - skola, fysträning med fotbollen. Sjukt jobbigt !

Tisdag - skola,  hoppträning, U-sekmöte

Onsdag - skola , red dressyr barbacka på Bambi - kommer ett inlägg om det.

Torsdag - skola, fysträning + teknikträning med fotbollen.

Fredag - skola, jobba i stallet mellan 15 och 18. Ska börja jobba klockan 15 ist. för 16. CASHFLOW

Lördag - 10.30 - 12.00 jobba med fotbollslaget i Stinsen, ett centrum här i Sollentuna, vi ska dela ut flyers eftersom det är  någon slags mässa där i helgen. 16.00 - rida Bubi, en av hästarna i satllet som varit halt. Skritta och galoppera, ingen trav. 17.00 - Kick Off + middag för alla tävlingsryttare på SoRK.

Söndag - 07.00 Rida Bubi (samma som lördag), 08.00 samling för Klubbtävling, tredje delen av cupen. Hoppning som gäller och jag tänker rida mitt bästa för att komma på placering !  12.00 - 13.00  Funktionell träning med fotbollslaget på Sollentuna Wellness gym.

Japp, jag kommer att sova gott söndag natt..


Kommentarer
Postat av: Julia W ( T E A M R Y T T A R N A )

Fin blogg! Följa varandra via bloglovin? :D

2012-01-19 @ 20:36:19
URL: http://teamryttarna.blogg.se/
Postat av: josefine

Vet en jättebra sida/tjänst där du kan tjäna pengar på din blogg! Klicka på reklamannonsen på min blogg ovanför headern så kommer du dit. Du blir bara medlem, sedan ansöker du om samarbeten för att kunna lägga upp annonser och på sätt tjäna pengar :) Jättenkelt och bra!

2012-01-19 @ 20:47:35
URL: http://fantasias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0