Vecka 2.

Ser ut att bli en hästig vecka. Alltså en rolig vecka:

Tisdag: Igår började skolan. Det var lagom, inte jättebra och inte jättejobbigt. Promenerade med Joanna till stallet och satte oss i soffan med alla tjejer, trevligt. Sedan så hade vi möte med ponnyspecialen som både jag och Joanna rider i. Vi diskuterade och planerade inför våren och kommande tävlingar och det ser ut som att jag kommer att starta två hästar på min första lokala tävling :) Det blir troligtvis två C-ponnys - Naron & Britta. Ska bli jätteroligt och jag är superpepp på det ! Joanna kommer att få fortsätta med sin älskade Major :)
Mellan 18 och 21 kom en föreläsare från SISU till klubben och vi pratade om vår klubb och om den inverkan som vi ungdomar har.
Trevlig föreläsare!
Brittan och Becca, som red och tävlade henne förut !

Onsdag: Idag blir det såklart skola sen blir det stallet som alltid på onsdagar. Ridning på Bambiboo, det lär gå undan. Iallafall om hon är lika pigg som förra veckan. Hon är verkligen ett litet yrväder och om man inte håller ihop henne blir det åka av. Supertrevlig när hon inte är så superhypad, gillar henne starkt !
Denise & Bambi !

Torsdag: Inget speciellt. Skola + träning , men som Joanna säger. Ska man vinna tävlingar måste man vara i form!

Fredag: Skola. Jobba mellan 16 och 18 som vanligt nuföritden, måste dock säga att jag gillar mitt jobb ändå. På kvällen blir det väl något bus, eller så stannar jag helt enkeltkvar i stallet och kollar på Evas hoppträning. Vi får la se.

Lördag: Följa med Joanna och ******** . Vet inte om hon vill skriva det själv sådet blir en liten hemlis hihi.Vi ska iallafall ut på något roligt ! :) Påkvällen tänkte jag befinna mig i vårt ridhus och fota Sandra Simms hoppkurs. Har många kompisar med egna hästar som ska vara med så jag ska låna Rebeccas ( hon på bilden ovan) kamera och fota bl.a hon och hennes ponny. Louise (bilden nedan) och hennes ponny Zeus ska vara med också.
Kulkul !

söndag ska jag på konfaträff för första gången, tror det blir grymmt!
HA EN FIN VECKA!

Kommentarer
Postat av: Jennifer

hehe och jag o Juni typ :P<3

2012-01-11 @ 03:10:35
URL: http://ridsportbyjennifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0